22 oktober - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Ed en Wil - WaarBenJij.nu 22 oktober - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Ed en Wil - WaarBenJij.nu

22 oktober

Door: Ed

Blijf op de hoogte en volg Ed en Wil

22 Oktober 2007 | Australië, Adelaide

Zaterdag 20 oktober 2007

Een prachtige dag. Wel erg warm: 32 graden.
‘s Morgens alles rustig gedaan en daarna een autotochtje met Marijke naar het huis van Damien. Er wordt erg hard gewerkt door Damien en Cheryl. Ze hopen dat het over een jaar klaar is. We hebben daar de lunch opgegeten die we gekocht hadden in het Burnside shoppingcentre. Ik was daar nog nooit geweest, heel modern.
We reden langs Viewstreet waar het ouderlijk huis helemaal verbouwd was en daardoor bijna onherkenbaar was geworden.
De tocht ging verder door de bekende omgeving van eerdere bezoeken aan Adelaide.
Vanwege het mooie weer besloten we naar Leo’s huis te wandelen over de mooie weg door het park achter Marijke’s huis. Het was wel verder dan ik had gedacht!
De ontvangst bij Leo en Julie was allerhartelijkst. Leo voelde zich al een stuk beter de dag na de operatie.
Tos kwam ook langs, Laura en Rob waren er en Andrew ook.
Angelique kwam langs met haar ambulance-uniform nog aan en ze bekeek mijn pijnlijke enkel even. Advies: maandag even naar laten kijken door een dokter voor de zekerheid .
Leo en Julie maakten heerlijke pizza’s en we hebben nog oude foto’s bekeken. Het was weer als vanouds een heel gezellige avond in een fantastische sfeer.

Zondag 21 oktober 2007

Een hete dag. 35 graden. Helemaal bewolkt.
Vanwege de hitte en mijn gezwollen enkel rustig aan gedaan.
We bekeken samen een romantische film: Under the Tuscan Sun.
‘s Middags kwamen Lambert en Marie op de koffie met hun dochters Tiffany (met Peter) en Megan (met Steven).
Dinner was weer een gezellige happening met Marijke’s zoon Chris en zijn vriendin Kate. Leo en Julie waren ook gekomen. Marijke had heerlijk gekookt (Hollands). Dat viel erg in de smaak bij iedereen. Dessert aten we op het terras want de temperatuur was nu aangenaam.

Maandag 22 oktober 2007

Marijke moest vandaag werken. Ze heeft voor mij een afspraak in de Sportsclinic gemaakt voor de middag. Wij gingen er met de auto van Marijke heengaan nadat we Leo hadden opgepikt, want hij wist de weg.
Na diverse onderzoeken, foto’s, en een complete scan van de enkel is de voorlopige conclusie dat er niets ernstigs aan de hand is. Morgen, dinsdag, bellen we voor de definitieve uitslag.
Wat opvalt hier is de medische zorg. Alle handelingen, zoals foto’s, scan etc, konden in één middag geregeld worden. Dat neemt bij ons wel meer tijd in beslag….

  • 22 Oktober 2007 - 14:47

    Marja:

    Hoi Wil, doe rustig aan en laat je verwennen door je neven en Ed.
    En als jullie tijd hebben wel ff de Nuna volgen hè!
    Dikke kus, Marja

  • 22 Oktober 2007 - 16:28

    Susan:

    IJs erop en gaan met die banaan! Gaan jullie nog naar de Nuna4 kijken? Met wat tegenslagen ligt ie nou toch weer 1e! Of zijn jullie er al niet meer als ie aankomt?
    Groetjes en een dikke kus!

  • 23 Oktober 2007 - 08:23

    Nicole:

    Ja, we zijn er weer!!! Even bij mijn ontbijtje de verhalen gelezen die ik gemist heb. Ik weet niet of het aan mij ligt maar wie heeft nu een pijnlijke enkel? Er wat is er dan gebeurd? Boven de 2 laatste verhalen staat namelijk de naam van Ed, maar volgens de reacties van Marja en Susan krijg ik toch stellig de indruk dat het Wil is met haar zwakke enkel. Nou, in ieder geval veel sterkte ermee en ik hoop dat het snel goed komt.
    De reis naar Berlijn was schitterend. We hebben echt heel veel gezien in 4 dagen. Ontzettend veel gelopen ook! Gegeten! Gedronken! etc.etc. De muur was indrukwekkend. Goed, we zijn weer heelhuids thuis dus ik ga jullie belevenissen weer op de voet volgen.
    Liefs, Wijnand en Nicole.

  • 23 Oktober 2007 - 10:53

    Louise:

    Hoi Wil en Ed,

    Wil ik heb zojuist Mieke proberen te bellen, maar ze is niet thuis of neemt niet op. Heb je intussen mijn mail ontvangen? Rob kwam net aan de deur en hij volgt je verhalen op de voet, het kriebelt weer bij hem zei hij, hij maakt alles weer mee geloof ik. Dit was het Doei, groeten aan allen.

  • 23 Oktober 2007 - 19:01

    Carla:

    Ik volg jullie met iets grotere tussenpozen dan de rest, merk ik wel. Ik lees niet iedere dag de mail. Wil, zo nodig kun je je enkel stevig verbinden als je weer gaat lopen. Misschien is het ook het warme weer geweest? Veel goede adviezen vanuit een inmiddels koud (ca. 8-9 graden) Nederland.
    Groeten
    Carla en Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 November 2007

Voor t laatst uit Nieuw Zeeland......

12 November 2007

Rotorua 12 nov

11 November 2007

Rotorua 11 nov

09 November 2007

National Park 9 nov

08 November 2007

Wanganui, 8 november
Ed en Wil

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 10322

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: