Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Ed en Wil - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Ed en Wil - WaarBenJij.nu

Perth

Door: Ed

Blijf op de hoogte en volg Ed en Wil

12 Oktober 2007 | Australië, Perth

Vanuit Perth laten wij even weten dat we na een lange en vermoeiende vlucht, gezond en wel aangekomen zijn bij Willy en Sybil. Hier werden we zeer hartelijk ontvangen. Het weer is hier erg goed. Morgen gaat het zelfs 30 gr worden!! We gaan zo naar de stad en zullen daar Marieke en Darren treffen. Vanavond zullen we proberen wat meer verhaal en foto's op de weblog te plaatsen.
Groeten uit Perth.

Na dit korte verslag, hieronder een wat uitgebreider. Kijk ook even op de foto site!

10 oktober 2007

Vandaag, woensdag, vertokken Ed en ik (Wil) via Kuala Lumpur naar Perth om daar een begin te maken met onze grote reis naar Australië en Nieuw-Zeeland.

De vliegreis verliep voorspoedig, hoewel we blij waren in Kuala Lumpur eindelijk onze benen te kunnen strekken na een lange zit van wel ruim elf uur. Het was inmiddels 11 oktober. Ed kocht daar zijn nieuwe camera en wijdde hem meteen in.

Het stuk naar Perth van ruim 5 uur vloog om.
Op de luchthaven in Perth waren ze wel erg streng. De meegebrachte zakjes met specerijen werden weggebracht voor nader onderzoek. De meeste zakjes mochten we toch meenemen.
In Perth werden we allerhartelijkst verwelkomd door Wil en Sybil.
Een mooie rit naar Wil’s huis.
Wil had een heerlijk dinner gemaakt en daarna gingen we vroeg naar bed om bij te slapen.

Vrijdag 12 oktober.

Een stralende dag (25 graden). Na een mooie rit door Armadale en omstreken reden we naar Perth Downtown. Een druk city-centre met veel hoogbouw.
We reden naar King’s Park waar we Marieke en Darren zouden ontmoeten. Marieke was ’s morgens uit Nederland aangekomen. Darren was haar tegemoet gevlogen naar Singapore. Marieke vertelde dat zij net een interview (sollicitatiegesprek) had gehad in een ziekenhuis in Perth. Zij zou daarna met Darren een weekendje weg gaan.
King’s Park is een prachtige plek om Perth te zien liggen aan de Swan River.
Na een heerlijke lunch daar reden we naar Rob’s huis. Rob is Wil’s jongste zoon.
Gezellig buiten koffie gedronken en wederom een mooie rit naar Wil’s huis waar we en rustige avond zullen hebben.

Groet uit Perth, mede namens Wil en Sybil.

• 12 Oktober 2007 - 08:40

Janine:

Veel plezier met z'n allen. Geniet van het mooie weer.

• 12 Oktober 2007 - 10:10

Frank:

Telefonisch vernam ik al dat jullie veilig zijn aangekomen. Ja, het is een lange en vermoeiende reis!
    Wat een heerlijke temeratuur aldaar!
    Maak het beiden goed en doe ook veel groeten aan Willy en Sybil.

• 12 Oktober 2007 - 14:31

Nicole:

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Vandaag is Anouk ook goed aangekomen in Zweden. Ze blijft daar een week (uitwisseling van school). Hier alles goed, ook mooi weer! Het weekend zou ook mooi worden. Heel veel liefs en leuk om weer de belevenissen te volgen van jullie. Doe de familie daar in Perth ook de hartelijke groeten.

• 12 Oktober 2007 - 18:13

Lisanne:

hoi,
    ik wil ook een stukje schrijven.
    met mij gaat alles goed.
    en met jullie?
    op school is het ook leuk.
    ik heb vanmiddag met uden een wereldrecord jumpen gewonnen.
    er waren 2100 kinderen!
    en er hebben 1646 kinderen mee gesprongen!

groetjes lisanne

• 12 Oktober 2007 - 18:31

Louise:

Hoi Ed en Wil , Ik heb het verloop van jullie reis gelezen. Ben blij dat alles goed is gegaan. Was ik niet zo bang voor hoor. Ik heb zojuist Mieke gebeld en gezegd dat jullie goed zijn aangekomen. Fijn dat het daar mooi weer is. Vandaag heeft Wesley zich goed gepresenteerd. Wat iedereen wilde gaat niet door.
    Doe de hartelijke groeten aan Wil en Sybil en de kinderen en ik lees de volgende keer weer verder. Ga nu even de foto's bekijken. Houdoe.

• 13 Oktober 2007 - 17:25

Carla:

Maar goed dat ik toch nog een tweede keer Perth heb aangeklikt. Heb nu het hele verslag gelezen en de foto's bekeken. Groeten aan Willy en Sybil.