Het vertrek - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Ed en Wil - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Ed en Wil - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Door: Ed

Blijf op de hoogte en volg Ed en Wil

09 Oktober 2007 | Nederland, Oosterhout

Bijna is het dan zo ver. Morgen gaan we beginnen aan de grote reis. Aangezien de herfst hier begonnen is heb ik maar een foto geplaatst van de omgeving die ons te wachten staat. Komend weekend in Perth, temperaturen rond de 30gr. We zijn zaterdag al uitgenodigd voor een boottrip op de rivier de Swan. Als alles goed gaat zijn we donderdagmorgen rond 9uur in Perth. Groeten en tot de volgende keer, dan vanuit Australië.

• 09 Oktober 2007 - 15:01

Marja En Marieke:

Hoi HOI!!!! We zijn de eerste(n).
    Ja, de koffer heb ik al gezien en zowaar alle achterstallige post is opgeruimd. En ook nog.... het schilderij van oom Lambert, dat al bijna 2 jaar stond, heeft weer een plek aan de muur.
    Kortom, het is tijd om de wereld weer eens te verkennen. Over een paar maanden wachten er vast weer andere klussen.
    Geniet van de reis, het weer, het gezelschap en het eten.
    Dikke kus, Marja en Marieke

• 09 Oktober 2007 - 19:11

Carla:

Nogmaals een goede vlucht en een fijn verblijf bij de familie in Perth. Doe ze daar de groeten. Zo te lezen uit de mails van Willy en Sybil zijn jullie er zeer welkom.
    Carla en Frans

• 09 Oktober 2007 - 22:05

Janine:

Bon voyage!

• 10 Oktober 2007 - 07:06

Karin:

Hoi Wil en Ed,
    Leuk om weer iets te volgen de komende tijd! Geniet ervan en veel plezier down under!
    Groeten uit E-L,
    Karin.

• 10 Oktober 2007 - 08:56

Susan:

Laterrrrrrrrr!

• 11 Oktober 2007 - 11:33

Marieke:

moet je niet even melden dat jullie veilig geland zijn en nu lekker bij Willy en Sybil op de bank zitten?
    Geintje
    Tot morgen