Voorbereiding - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ed en Wil - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ed en Wil - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Ed

Blijf op de hoogte en volg Ed en Wil

30 September 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Op deze weblog zullen wij verslag doen van onze reis naar Australië en Nieuw Zeeland. Deze reis begint binnenkort. Op deze weblog heeft iedereen de mogelijkheid om reacties te plaatsen. Als wij zo ver van huis zijn, zullen deze reacties zeker welkom zijn.....

  • 29 September 2007 - 14:27

    Susan:

    Tis weer allemachtig prachtig eddy.

  • 29 September 2007 - 14:52

    Marieke:

    ik zie je daar wel weer, voor de verandering

  • 02 Oktober 2007 - 17:56

    Marja:

    Zo zo, het is weer weblog-tijd. Ik volg jullie en hoor jullie tussendoor ook vast. Kan ik m nog inschrijven voor een cursus skype voordat je weggaat???
    Dikke kus en de groeten aan de familie.
    Marja

  • 03 Oktober 2007 - 11:15

    Susan:

    Waarom staat er op jullie foto-site een foto van een palmboom??? Die is van mij he maatje!?!?!? Zit auteursrecht op...en heeft bovendien heeeel weinig met Australië te maken, aangezien de foto op de Canarische Eilanden is gemaakt.
    En waar blijft mijn langverwachte telefoontje?!
    Later

  • 04 Oktober 2007 - 16:19

    Nelly.:

    Hallo Ed,
    Ik heb je website gevonden.Ik ga jullie volgen.Goede reis en tot mails.

  • 04 Oktober 2007 - 16:26

    Wil:

    Ik ben bij Nelly en zij weet nu hoe het werkt.

  • 07 Oktober 2007 - 17:57

    Carla:

    Ook ik heb jullie weblog gevonden en me aangemeld voor de mails als er weer een nieuw bericht is. Ben heel benieuwd hoe jullie het daar gaan maken. Geniet er van, allebei!!
    Goede reis en veel groeten,
    Carla (en Frans natuurlijk)

  • 08 Oktober 2007 - 19:25

    Frank Cappetti:

    Broer en zus samen op vakantie! Geweldig!
    Geniet met volle teugen van deze bijzondere reis!
    Jullie zullen bij de neven en nichten ongetwijfeld heel hartelijk worden ontvangen! Ook ik heb dat mogen ervaren bij Wil en Sybil in Perth.
    Geniet van elke dag!
    Goede reis!
    Frank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 November 2007

Voor t laatst uit Nieuw Zeeland......

12 November 2007

Rotorua 12 nov

11 November 2007

Rotorua 11 nov

09 November 2007

National Park 9 nov

08 November 2007

Wanganui, 8 november
Ed en Wil

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1118
Totaal aantal bezoekers 10325

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: